بيانيه انجمن صنفی راهنمایان تور استان یزد به مناسبت 13 آبانماه روز دانش آموز

انجمن صنفی راهنمایان تور استان یزد از بلندهمتی، پایداری دانش‌آموزان و دانشجویانی که جان بر کف در راه اعتلای ایران اسلامی در روز 13 آبان‌ماه لانه جاسوسی را تسخیر کردند و برای اهداف والای کشور جان خود را ارزانی داشته‌اند ارج نهاده و آن را ذخیره معنوی تاریخ می‌داند و در بلندای قله ایران و برفراز سیلاب‌های پرخروش زمانه هدایتگر جان‌های مشتاق به سوی فضیلت و حقیقت معرفی می‌کند.
انجمن صنفی راهنمایان تور استان یزد ضمن گرامیداشت این روز مهم تاریخی، بر این باور است که امروزه به برکت انقلاب اسلامی و معمار بزرگ آن امام خمینی (ره)روحیه استقلال طلبی و خودباوری از مرزهای ایران فراتر رفته و همه ملت‌های عدالت خواه با تاسی از شعارهای انقلاب ایران اسلامی با نفی نظام سلطه جهانی، خواهان دگرگونی عمیق در ساختار قدرت و برقراری نظام نوین بر مبنای عدالت و مساوات هستند. بی تردید پس از شکست تاریخی استکبار از دانشجویان و پیروان خط امام و رهبری و افشا شدن توطئه‌ها و دخالت‌های آمریکا درامور داخلی ایران همچنان شاهد برنامه ریزی‌های هوشمند بیگانگان برای به بن‌بست کشاندن انقلاب اسلامی ایران می‌باشیم. هجمه عظیم رسانه‌ای به مقدسات و ارزش‌های اسلامی، ناامید نمودن قشر جوان و پررنگ‌تر نمودن اختلافات داخلی، نمونه بارزی از اهداف پیدا و پنهان بیگانگان محسوب می گردد لذا شرایط موجود، روحیه بیداری، هوشیاری و وحدت و همبستگی تمام عناصر نظام اسلامی را می‌طلبد و هرگونه سستی و اهمال در این امر مهم، آب به آسیاب دشمن ریختن است.
انجمن صنفی راهنمایان تور استان یزد ضمن تکریم رشادت‌ها و حماسه‌آفرینی‌های تاریخی دانش‌آموزان و دانشجویان در مبارزه با استکبار، یادآور می‌شود باید در دفاع از حقوق ملت و عمل به آرمانهای امام خمینی و منویات رهبر فرزانه انقلاب به رسالت تاریخی خویش وفادار بمانیم.


انجمن صنفی راهنمایان تور استان یزد

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا